Zamówienie może zostać złożone:
1. Prosimy o wykonanie telefonu pod numer +48 726-761-615 (połączenie według
cennika operatora) w celu nawiązania połączenia z konsultantem (w trosce o
najwyższą jakość świadczonych usług, rozmowa z konsultantem jest nagrywana).
Podczas rozmowy z konsultantem zostaniecie Państwo poproszeni o podanie:
nazwy Państwa firmy,
numeru telefonu,
adresu e-mail,
imienia i nazwiska osoby składającej zamówienie,
numeru KRS / sygnatury akt wraz z pełną nazwą sądu, w którym te akta się znajdują,
preferowanej formy realizacji zamówienia*.
2. Konsultant kancelarii przyjmie od Państwa zlecenie, oraz zobowiąże się do
skontaktowania się z Państwem w terminie 2 godzin* od momentu zakończenia rozmowy,
w celu:
potwierdzenia złożonego przez Państwa zamówienia,
podania Państwu dokładnej ceny zamówienia (wycena będzie dokonana na
podstawie liczby zamówionych tomów akt oraz formy realizacji zamówienia)
3. Następnie otrzymają Państwo wiadomość e-mail, zawierającą link niezbędny do wykonania ekspresowej płatności za pośrednictwem systemu Dotpay.
4. Niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty, analitycy R&P przystąpią do realizacji złożonego przez Państwa zamówienia.
5. Otrzymują Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakończenia realizacji zamówienia oraz szczegółową instrukcję pobrania zamówionych przez Państwa dokumentów.
* 2-godzinny czas oczekiwania na odpowiedź konsultanta dotyczy zamówień złożonych pomiędzy godziną 8.00 a 14.00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odpowiedzi na zamówienia złożone w innych godzinach, będą udzielane niezwłocznie po skontaktowaniu się przez R&P z właściwym sądem / urzędem i uzyskaniu informacji potrzebnych do dokonania wyceny zamówień.